نوشته شده توسط : پناهی نیا
 

یک بام و دو هوای مسئولان در برابر کرونا/ از اعمال محدودیت برای ورود مسافر تا برگزاری جشنواره تابستانی

یک بام و دو هوای مسئولان در برابر کرونا/ از اعمال محدودیت برای ورود مسافر تا برگزاری جشنواره تابستانی

در حالی که شورای سلامت کیش چند روز قبل برخی محدودیت‌ها را برای حضور گردشگر به جزیره اعمال کرد، حالا خبر از برگزاری جشنواره تابستانی به گوش می‌رسد.

به گزارش کیشوندنیوز، با اوج یافتن ویروس کرونا در استان هرمزگان و افزایش یافتن این آمار در جزیره کیش، شورای سلامت کیش در جلسه بیست و یکم برخی محدودیت‌ها را به کیش برگرداند.

از جمله این محدودیت‌ها و مصوبات جدید کاهش۵۰ درصدی تردد شناورها   به کیش و ممنوعیت تردد خودروهای پلاک سرزمین اصلی به مقصد کیش تصویب شد، تور آفری کیش همچنین مقرر شد کارمندانی که به مرخصی می‌روند در بازگشت پنج روز به قرنطینه بروند و به اجبار تست کرونا بدهند.

برگزاری هرگونه همایش، نمایشگاه، مجامع، گردهمایی، مراسم‌های عقد، عروسی، جشن تولد، عزاداری و کنسرت‌ها نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

با این حال این روزها در سکوت خبری زمزمه‌هایی مبنی بر آغاز جشنواره تابستانی کیش شنیده می‌شود، قرار است این جشنواره از پنجم تیر کار خود را آغاز کند و هنوز از نحوه برگزاری این جشنواره و جزئیات آن خبری در دست نیست.

جذب حداکثری گردشگر در طول فصل تابستان و ایام گرم سال هدف اصلی جشنواره تابستانی کیش است و هر ساله پیش از آغاز این جشنواره جزئیات جشنواره به اطلاع رسانه‌ها گذاشته می‌شد اما گویا امسال مسئولان امر علاقه‌ای به حضور در بین رسانه‌ها را ندارند.

محدودیت‌های چند روز قبل اعمال شده از یک سو و تبلیغ برای “جذب گردشگر” از سوی دیگر نوعی تضاد در تصمیم‌گیری مسئولان منطقه آزاد کیش را نشان می‌دهد.

تعطیلی بخش‌های گردشگری در نوروز امسال خسارت های فراوانی رزرو را به بخش خصوصی و کارگران و کارمندان این بخش وارد آورد، تصمیم‌گیری در خصوص نحوه برگزاری  جشنواره کار سختی است و باید دید با وجود شرایط کرونایی و شرایط بد اقتصادی در کشور مسئولان چگونه می‌خواهند بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش را برگزار کنند؟

 

یک بام و دو هوای مسئولان در برابر کرونا/ از اعمال محدودیت برای ورود مسافر تا برگزاری جشنواره تابستانی

 

 

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در کیش/ تعطیلی جُنگ‌ها، همایش‌ها و کشتی‌های تفریحی

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در کیش/ تعطیلی جُنگ‌ها، همایش‌ها و کشتی‌های تفریحی

برخی از محدودیت‌های اعمال شده برای کنترل بیماری کرونا در جزیره کیش، از شنبه ۱۴ تیر به مدت یک هفته قابل اجرا است و بر این اساس تمام جُنگ‌ها، گردهمایی‌ها، همایش‌ها و کشتی‌های تفریحی به مدت یک هفته اجازه فعالیت ندارند.

محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش از محدودیت های اعمال شده برای کنترل بیماری در جزیره کیش به مدت یک هفته خبر داد و گفت: با دستور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس شورای سلامت کیش برخی از محدودیت های اعمال شده برای کنترل بیماری در کیش از شنبه ۱۴ تیر به مدت یک هفته قابل اجرا است.

محمدرضا رضانیا بابیان این که تمام ادارات، نهادها، سازمان ها، موسسات مالی و بیمه ای، شرکت ها و دوایر دولتی موظف به کاهش فعالیت نیروهای خود قیمت تور لحظه آخری کیش هستند اظهار داشت: تمام دستگاه های مستقر در جزیره کیش مکلف هستند از شنبه ۱۴ تیر به مدت یک هفته با ۵۰ درصد نیرو ها به فعالیت خود ادامه دهند.

رضانیا در خصوص فعالیت افراد شاغل که دارای بیماری زمینه ای هستند گفت: تمام شاغلین گروه های حساس که دارای بیماری زمینه ای هستند و زنان باردار باید از شنبه به صورت دور کاری فعالیت کنند.

وی در خصوص اعمال محدودیت فعالیت های تمام مراکز پذیرایی، بازارها و اصناف خاطر نشان کرد: تمام بازار ها و اصناف به جز اصناف تامین کننده ارزاق عمومی تا ساعت ۲۲:۳۰ مجاز به فعالیت هستند و مراکز پذیرایی و رستوران ها و کافی تور کیش هتل مریم شاپ ها نیز تا ساعت ۲۴ می توانند به مشتریان خدمات ارائه دهند.

رضانیا در پایان افزود: تمام جنگ ها، گرد همایی ها، همایش ها و کشتی های تفریحی به مدت یک هفته اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در کیش/ تعطیلی جُنگ‌ها، همایش‌ها و کشتی‌های تفریحی
 
 

کلاغ‌ و گربه‌های کیش از کنترل خارج شده/ ماجرای بطری‌های آب معدنی که با آب چاه پر می شدند

دردسر سگ‌های ولگرد برای محیط زیست و انسان/ تعداد مرغ‌ مینا، کلاغ‌ و گربه‌های کیش از کنترل خارج شده/ ماجرای بطری‌های آب معدنی که با آب چاه پر می شدند

رئیس محیط زیست کیش بار دیگر از ساکنان کیش و گردشگران خواست که به حیوانات جزیره غذا ندهند و در این رابطه گفت: لطفا به هیچ حیوانی غذا ندهیم، غذاتور کیش هتل شایگان دادن به حیات وحش کار درستی نیست و با این کار چرخه حیات وحش را به‌هم می‌زنیم.

به گزارش کیشوندنیوز، اخیراً شیوه‌نامه‌‌ای صادر شده که در آن میزان جرائم نقدی برای تخلفات محیط زیستی مشخص شده است، در یکی از بخش‌های این شیوه‌نامه جریمه‌ای برای برداشت آب از چاه در نظر گرفته شده است، این موضوع بهانه‌ای شد که بعد از مدت‌ها به سراغ خانم مریم محمدی رئیس محیط زیست کیش برویم و برخی مسائل زیست محیطی را از وی جویا شویم.

حفر چاه برای برداشت آب جریمه دارد

محمدی در رابطه با دلیل اعمال جریمه برای حفر چاه و برداشت آب زیرزمینی تعیین شده اظهار داشت:  وجود آب شور زیرزمینی باعث از بین رفتن خاک و پوشش گیاهی‌می شود، به‌همین دلیل باید جلوی نفوذ آب شور را گرفت.

وی افزود: با توجه به وضعیت زمین‌شناسی جزیره کیش اگر از آب شیرین بیش از اندازه برداشت کنیم، آب شور از اطراف جایگزین می‌شود، پس زدن آب شوری که وارد آب سطوح زیرزمینی می‌شود کار بسیار سختی است و باید آن‌قدر بارندگی وجود داشته باشد تا این امر جبران شود.

رئیس محیط زیست کیش با عنوان اینکه در حال پایش کیفیت آب زیرزمینی هستیم، عنوان کرد: مناطق را اولویت بندی کردیم و ابتدا جاهایی که برداشت آب زیاد بود آنها را بستیم، هرجا دیدیم مشکل فزاینده است چاه‌های بیشتری را پلمب می‌کنیم.

وی ادامه داد: از یکسری چاه برای فروش آب استفاده می‌شد و تانکر آب چاه را برداشت می‌کرد و می‌فروخت، چند تولید کننده آب معدنی نیز از آب چاه استفاده می‌کردند، یکسری آبشیرینکن غیرمجاز داشتیم که برداشت آن از آب چاه بود، این آبشیرینکن‌ها پساب خود را در چاه دیگری در نزدیکی خود می‌ریختند که باعث شور شدن آب زیرزمینی می‌شد، همه این چاه‌ها پلمب شدند.

همه چاه‌های آب خانگی غیر مجاز هستند

وی همه چاه‌های خانگی حفر شده در کیش را غیر مجاز دانست و افزود: اگر دیدیم خیلی مشکل خاصی در رابطه با شوری آب نداریم، کاری به چاه‌های خانگی نداریم، اما اگر دیدیم که به‌دلیل کمبود بارندگی آب زیرزمینی برخی مناطق شورتر می‌شود، مجبوریم چاه‌ خانه‌ها را هم پلمب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های سال گذشته امام جمعه مبنی بر درخواست از مردم برای حفر چاه در منزل خلاف این شیوه‌نامه بود یا خیر، افزود: امام جمعه منظورش این بود که برای کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از هدر رفت آن، چاه  بزنیم که آب را وارد زمین کنیم، به‌جای اینکه آب به دریا برسد و مشکلی برای معابر پیش بیاید، این کار به شیرین‌سازی آب زیر زمینی کمک می‌کند، منظورشان این نبود که چاه خیلی عمیق بزنیم و از آب آن برداشت کنیم.

محمدی در پاسخ به سوال دیگری که آیا سازمان منطقه آزاد کیش می‌تواند هم قانون‌گذار باشد و هم مجری قانون، اظهار داشت: سرچشمه این قوانین، از قوانین کشور است، در کشور قانون بهره‌برداری از منابع آبی و توزیع عادلانه منابع آبی را داریم که قوانین ما برگرفته از این قانون است، در حال حاضر جزئیات آنرا به‌خاطر ندارم اما قوانین مناطق آزاد این اجازه را به ما می‌دهد.

سگ‌های ولگرد قاتل بچه آهوان و بلای جان انسان‌ها

وی در ادامه به تشریح چگونگی پیدایش سگ‌های ولگرد و خطرات آنها برای محیط زیست و انسان پرداخت و تصریح کرد: در شهرک کارگاهی برخی برای حفاظت از کارگاه خود سگ می‌آورند، بعضی از آنها برای اینکه هزینه غذا ندهند آنها را شب‌ها رها می‌کنند، این سگ‌ها هم برای خودشان غذا پیدا می‌کنند، جفت گیری می‌کنند و یک سگ به چندین سگ ولگرد تبدیل می شود.

رئیس محیط زیست کیش افزود: سگ‌های ولگرد یکسری بیماری‌های مشترک با انسان دارند، اینجا هم جزیره گردشگری است و باید جلوی افزایش جمعیت آنها گرفته شود، مواردی داشتیم که این سگ‌ها به بره‌آهوها حمله کرده‌اند، مورد حمله به انسان هم داشتیم، جمعیت آنها باید کنترل شود، بلیط ارزان کیش اما این وظیفه بر عهده خدمات شهری است که این کار را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: انجمن حمایت از حیوانات هم در کیش داریم که به عقیم سازی این سگ‌های ولگرد کمک می‌کنند، اما در بحث پیداکردن پذیرنده و کسی که از آنها نگهداری کند مشکل وجود دارد.

محمدی گفت: خواهش ما از دامپزشکی این است که روی برداشت آمار از سگ‌های کارگاهی نظارت بیشتری داشته باشند، صاحبان سگ‌ها را الزام به عقیم سازی کنند یا حداقل میکروچیپ به آنها وصل کنند، این باعث می‌شود بتوانیم روی افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد کنترل داشته باشیم وگرنه کار خیلی مشکل می‌شود.

به پرندگان و ماهی‌ها غذا ندهیم/ معضلی به نام افزایش مرغ‌های مینا، کلاغ‌ها و گربه‌ها در کیش

رئیس محیط زیست کیش در گفتگو با خبرنگار کیشوندنیوز از ساکنان کیش و گردشگران خواست که به پرندگان و ماهی‌ها و کلاً حیوانات جزیره غذا ندهند و در این رابطه گفت: لطفا به هیچ حیوانی غذا ندهیم، غذا دادن به حیات وحش کار درستی نیست و با این کار چرخه حیات وحش را به‌هم می‌زنیم.

 وی افزود: می‌بینیم که مردم به ماهی‌ها غذا می‌دهند، آن ماهی که باید جلبک روی مرجان را بخورد و به زنده ماندن مرجان کمک کند، به آنها غذا می‌دهیم و آن چرخه را نابود می‌کنیم.

مریم محمدی اظهار داشت: همین قضیه برای پرندگان و گربه‌ها وجود دارد، می‌بینیم چقدر تعداد گربه در کیش زیاد شده است.

وی ادامه داد: کلاغ‌ها و میناها هم تعدادشان در کیش خیلی زیاد شده، هرچه تعداد آنها بیشتر شود، تعداد پرندگان بومی جزیره کمتر می‌شود، چون منابع تغذیه‌ای در جزیره محدود است.

رئیس محیط زیست کیش عنوان کرد: این پرندگان چون مهاجم هستند در رقابت برای بدست آوردن غذا پیروز می‌شوند، گاهاً به جوجه پرندگان تورهای لحظه آخری کیش دیگر نیز حمله می‌کنند و آنها را هم شکار می‌کنند، می‌بینیم که تعداد پرندگان کوچک مثل زنبورخوار، شهدخوار و… در جزیره کم شده است.

وی در رابطه با نحوه کنترل جمعیت مرغ‌های مینا و کلاغ‌ها اظهار داشت: راه مقابله با آنها خیلی مشکل است، هرکاری می‌کنیم که بتوانیم جمعیت آنها را کنترل کنیم واقعاً به راهکار خیلی عملیاتی نمی‌رسیم غیر از اینکه دسترسی آنها را به منابع تغذیه‌ای اضافی محدود کنیم، از کیشوندان می‌خواهیم که زباله‌هایشان در محیط بسته باشد، به آنها غذا ندهند، اگر در خانه منازل جایی هست که می‌تواند لانه سازی کنند مثل ناودان منازل، آنها را از بین ببریم.

محمدی گفت: بهترین تنظیم کننده طبیعت است و بهتر است اجازه دهیم طبیعت خودش کارش را انجام دهد، می‌بینیم که به‌خاطر چند ماه قرنطینه چه اتفاقات مثبتی رخ داد، به‌خاطر اینکه ما انسان‌ها در آن حضور نداشتیم.

محمدی در رابطه با وضعیت ملخ‌ها به جزیره نیز گفت: چند وقت قبل ملخ‌های مهاجم به کیش آمدند، با آنها با سم‌پاشی مقابله شد، طبق چیزی که اعلام شده بهترین تور کیش بود دوباره برمی‌گردند اما این اتفاق نیافتاد و دیگر خبری نشد.

کلاغ‌ و گربه‌های کیش از کنترل خارج شده/ ماجرای بطری‌های آب معدنی که با آب چاه پر می شدند


:: موضوعات مرتبط: , تور کیش , تور انتالیا , تور استانبول , تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اعمال محدودیت در کیش , کیش , جشنواره تابستانی , جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی فروردین 95

می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید نمایند.آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 


مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگران

تور دبی فروردین 95

  است.

مسافران تور دبی نوروز 95

می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافران تور دبی نوروز 95می توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند .

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی اسفند 94در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی فروردین 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتلهای زیبا و معروف دبی

 

هتل لعیا پلازا دبی، یکی از هتلهای مجلل و چهار ستاره دبی می باشد تنها 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی شهر دبی فاصله دارد و ظرف مدت کمی میتوان به نمایشگاه شهر دبی و مرکز همایشات آن و ساحل Al Mamzar دست یافت. این هتل امکاناتی را از قبیل استخر بام، سالن بدنسازی، 2 رستوران و سرویس اینترنت پر سرعت به میهمانان تور دبی ارائه میدهد. هتل به ظرافت دکور بندی و از فضای بزرگی برخوردار میباشد. اتاقها و سوئیت ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD با کانالهای شهری و ماهواره ای، بالکن و حمام شخصی مجهز میباشند. میهمانان تور دبی نوروز 95 میتوانند در مرکز کوچک آب گرم هتل به استراحت پرداخته و یا در سالن بدنسازی آن به ورزش مشغول شوند. به منظور رفاه حال میهمانان، پذیرش هتل شبانه روزی بوده و به گردشگران تور دبی بهار 95 اطلاع رسانی میکند.

 

 

 

 

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی فروردین 95 نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین 10 دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی تعطیلات عید 95  شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

هتل های دبی ,   بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی ,  هتل های مجلل دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

تفریحات معروف دبی

 

ماهیگیری در دبی یکی از تفریحات تور دبی می باشد که از سال 2010 رواج پیدا کرده و برای حرفه ای و غیر حرفه ای ها هیجانات خاص خودش را دارد و این تفریح در دبی با لذت غیرقابل وصفی همراه است .اگر به تفریح در زیر آفتاب و ماهیگیری علاقه دارید حتما تور ماهیگیری دبی را انتخاب کنید . با انتخاب این تور می توانید از آفتاب دریا و نسیم اقیانوس لذت ببرید و یک تعطیلات رویایی در تور دبی 95 داشته باشید . بعضی از تورهای ماهیگیری در 5 کیلومتری شهر و تنها 4-5 ساعته هستند و بعضی تورها در 45 کیلومتری شمال دبی و از صبح زود شروع شده و تا غروب ادامه دارند . علاقمندان به ماهیگیری در تور دبی میتوانند ماهیگیری در عمق ۲۵ تا ۴۵ متری دریا را تجربه کنند و شاه ماهی ، ماهی تن و یا هامور صید کنند . بعضی از تورها هنگام غروب آفتاب شما را به جزیره حمدان که مشرف به برج الخلیفه ، برج العرب و ساحل جمیرا است می برند و در آنجا هم میتوانید از منظره زیبا استفاده کنید و به ماهیگیری خود در تور دبی نوروز 95  ادامه دهید .

در تور ماهیگیری دبی تمامی قایق ها مجهز به سیستم GPS هستند و تماهی قایق ها دارای تجهیزات ایمنی و غواصی میباشند .

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید در تور لحظه آخری دبی این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به انسان دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی تعطیلات بهار 95 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 



:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی , ارزان ترین تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
 

 هتل آپارتمان 4 ستاره اوکس لیوا هایتس (Oaks Liwa Heights) با آشپزخانه ای مجهز فقط 5 دقیقه رانندگی تا مارینا و باشگاه گلف دبی فاصله دارد. این هتل 168 آپارتمان دارد که مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، ماشین ظرفشویی و ... هستند. مسافران تور دبی اسفند 94 می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی، بین المللی و مخصوص را میل کنند. برای کسانی که قصد دارند غذای خود را در اتاق خود میل کنند نیز روم سرویس فراهم می باشد. فاصله هتل تا شهر رسانه و اینترنتی 1/6 کیلومتر و تا جمیرا 10 دقیقه رانندگی است که در جمیرا مراکز خرید و امکانات تفریحی زیادی وجود دارد .

 آدرس: Cluster W, Al Sarayat Street, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین گلف، باشگاه، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، خانه داری روزانه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

اتاق هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

باشگاه هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. مهمانان تور دبی 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ناسیما رویال دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور

 

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

اتاق هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

رستوران هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

تاج عرب دبی

 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

گالری هنری توتال دبی

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی بهمن 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بهترین هتل های 5 ستاره در دبی

هتل رویال میراژ دبی

هتل رویال میراژ دبی هتلی 5 ستاره که در منطقه ماریانا دبی واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی فوق العاده است و همچنین دارای نمایی زیبا از خلیج فارس می باشد. این هتل دارای 231 اتاق و سوئیت می باشد که دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک و مجهز به امکانات روز هتلداری است که می توان به تلویزیون هوشمند ، اینترنت پرسرعت ، حمامی لوکس و همچنین بالکن اختصاصی برای مسافران تور دبی فروردین 95 که نمایی رو به باغ و دریا دارند. از دیگر امکانات هتل رویال میراژ دبی می توان استخر ، مرکز ورزش های آبی ، زمین های بازی تنیس و گلف ، رستوران ، ماساژ ، حمام ترکی ، کتابخانه ، سالن زیبایی و مرکز تفریحی برای کودکان را نام برد.این هتل دارای ساحا اختصاصی نیز می باشد و باغ هایی زیبا و سرسبز نیز به چشم می خورد . گردشگران تور دبی بهار 95 اگر قصد رفتن به پارک آبی را دارند فاصله این هتل تا پارک آبی 10 دقیقه می باشد و تا برج الخلیفه 20 دقیقه فاصله دارد.

 

هتل ال موروج روتانا دبی

هتل ال موروج روتانا دبی هتلی 5 ستاره در شهر توریستی دبی میباشد که جز انتخاب بیشتر مسافران می باشد که مجهز به بهترین امکانات هتلداری و خدمات مختلف می باشد ، این هتل به طور 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور دبی اسفند 94 هستد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شیخ زاید قرار دارد و ساختمان هتل بسیار شیک می باشد و همچنین معماری زیبایی دارد و شما می توانید نمایی زیبا از شهر را مشاهده کنید. فاصله مرکز بزرگ دبی مال تا هتل ال موروج روتانا دبی بسیار کم می باشد و همچنین برج خلیفه نیز نیزدیک هتل می باشد . تعداد اتاق های هتل 247 تا می باشد. از امکانات این هتل برای میهمانان تور دبی 95 می توان به اتاق کنفرانس ، آسانسور ، اینترنت پرسرعت ، رستوران ، کافه ، استخر ، پارکینگ رایگان به همراه راننده ، خدمات نگهداری کودک ، صندق امانات ، امکانات برای معلولین و . . . اشاره کرد. شما می توانید اقامتی دلچسب و به یاد ماندنی را در هتل ال موروج روتانا دبی تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد